استفاده از فرضیه رنگ به نفع وبسایت خویش

استفاده از فرضیه رنگ به نفع وبسایت خویش 
مطمئنا نمی توانید سوای تامل کردن در زمینه ی رنگ , برگه لندینگ جذابی پباده سازی فرمایید . چطور تصمیم می‌گیرید کدام رنگ ه<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>
ر صفحه ارایی لندینگ وبسایت خویش بکار برید؟ شاید رنگ ها را بر طبق نمای کلی مارک خویش گزینش کرده یا این که به هیچ وجه درباره ی گزینش آن‌ها تفکر نکرده و رنگ هایی را گزینش میکنید که به نظرتان عالی به حیث می رسند .

بازاریابان غالب از فرضیه رنگ استفاده می نمایند تا کاغذ لندینگ هدفمندی داشته باشند .

فرضیه رنگ چیست؟

فقط هنرمندان و طراحان اهمیت حقیقی فرضیه رنگ را میدانند . رنگ ها و مخلوط آن‌ها تأثیر خاصی در منظر تماشاچی گذارده و می‌توانند سبب ساز ساخت جواب های احساساتی متفاوتی در شخص شوند . فرضیه رنگ ها از قبل دقت پژوهشگران و هنرمندان متعددی را به خویش جلب نموده است و موضوعات متفاوتی را دربرگیرنده میگردد . برخی از قانون ها نخستین فرضیه به سال ۱۴۳۵ بر می گردند یعنی هنگامی که انقلابی ایتالیایی لئون باتیستا آلبری نوشت : ” با مخلوط کردن رنگ ها می توان رنگ های تازه ساخت ولی فقط چهار رنگ حقیقی و واقعی وجود دارا‌هستند – دقیقا نظیر چهار عنصر طبیعت . ولی همین چهار رنگ می توان تعداد بی شماری رنگ تولید نمایند . قرمز حریق است , آبی‌رنگ هواست , سبز رنگ طبیعت است و سیاه و خاکستری زمین . ”

article _ image _ one _ 64 . jpg
مطمئنا فرضیه پردازان بعدی مثل داوینچی و نیوتون هم اثبات کرده اند سه رنگ حساس قرمز رنگ , زرد رنگ و آبی‌رنگ می باشند .

فرضیه رنگ های امروزی به وسیله هنرمند آمریکایی آلبرت مانسل در آخرها قرن نوزدهم توصیه شد . در‌این فرضیه به جای در حیث دریافت کردن سه رنگ مهم , مضمون‌ فضای رنگ ها سفارش شد که در واقع خصوصیات ظواهر , قیمت و خلوط رنگ بودند . پژوهش ها هلمنولتز , مکسول و هرنینگ هم از فرضه مانسل حمایت می کردند . چهارچوب سه بعدی وی شالوده دانش رنگ ها در روانشناسی است .
در ده سال های پیشین فرضیه رنگ دیجیتال هم توصیه شده‌است . فرضیه پردازان , طراحان و توسعه و گسترش دهندگان اینترنت در سعی می‌باشند تا معلوم نمایند رنگ ها چه احساسات و معنایی را در پلتفورم های دیجیتال به بینندگان انتقال می دهند .

فرضیه رنگ ها چه ربطی به صفحه ارایی لندینگ شما دارد؟

هم اکنون در عصر دیجیتال اشخاص بیشتری به فرضیه رنگ ها اهمیت می دهند . زمانی مشتریان از سایت شما دیدن می نمایند معمولا طی یک‌سری ثانیه تصمیم میگیرند که از تارنما شما خوششان می‌آید یا این که خیر . برای همین است که کاغذ لندینگ دیدنی برای موفقیت اینترنتی کلیدی میباشند : در شرایطی که نتوانید سریعا سبب ساز جلب اعتنا و احساس اعتماد بازدیدکنندگان گردید به احتمال دوچندان دیگر غالب نخواهید شد چنین تأثیری در آنان تولید نمائید .

فرضیه رنگ ها به دو روش در صفحه آرایی لندینگ چیره تأثیر گذار است :

- ترکیبات رنگ ضد‌و‌نقیض و قابلیت و امکان احضار شدن مطالب
- ارتباطات رنگی دیوانه

با استفاده از این دو روش و صرف زمان برای تعیین ترکیبات رنگ هدفمند برای Landing Page میتواند ورقه ای مفید داشته باشید تا این که فقط رنگ هایی را تعیین فرمائید که فکر میکنید خوشگل خیس میباشند . این فعالیت سبب ساز می‌شود بازدیدکنندگان برگه لندینگ شما در یک سری ثانیه نخستین به جهت شما جذب شده و اشخاص بیشتری بعداز دیدن وب سایت به لیست مشتریان شما بیش تر می گردند . به این ترتیب برگه لندینگ جالب می‌تواند فروش و سرویس ها رسانی را افزایش دهد .

گزینش رنگ ها چه پیامی را به بازدیدکنندگان می رساند؟
مضاعف با اهمیت است که در حین دیزاین لندینگ روانشناسی رنگ ها را هم در حیث بیرید . در حالتی‌که به معنای رنگ های گزینش شده نگاه نمائید , میفهمید که مخلوط رنگ های وبسایت شما چه پیامی را به بازدیدکنندگان انتقال میدهد . احتمال دارد رنگ های گزینش شده چه بسا معنایی را منتقل نمایند که شما قصد انتقال آن را نداشته باشید .

آبی‌رنگ نشان دهنده اعتماد , تعهد و صداقت است . همین طور این رنگ مفاهیم رابطه بر قرار کردن , منطق و جذابیت را هم منتقل می نماید .

رنگ زرد نماینده برنا , و خوش بینی است که حیث اشخاص را به خویش جلب می نماید . این رنگ مفاهیم احساسات , خودباوری , خلاقیت و صلح و آشتی را هم منتقل می نماید .

قرمز‌رنگ رنگی فراوان فیزیکی است که سبب ارتقا ضربان قلب و برانگیختن اشخاص میگردد . مفاهیم انرژی , شجاعت , اقتدار , هیجان و به جنگ طلبیدن را می توان با این رنگ منتقل کرد . یکی‌از مفاهیم دارای اهمیت این رنگ گرماست .
سبز معمولا رنگ گنج است . این رنگ سبب تولید وقار شده و دیده به راحتی آن را پردازش می نماید . این رنگ سبب ساز ارتقای احساس تعادل , سالم , طراوت و بهبود میشود و معمولا با محیط زیست در رابطه است .
نارنجی رنگ رنگی وحشیانه است که هشدار میدهد . این رنگ با مفاهیم تفریح , گرما , شوق و اشتیاق و امنیت در رابطه است .

صورتی رنگی است که عموما زنانه و احساساتی در لحاظ گرفته میگردد . مفاهیم علاقه , گرما , نگهداری , آسایش و احساسات جنسی درین رنگ قرار دارا‌هستند .

بنفش رنگ آرامبخش است که عنصرها کم عقل را در خویش جای داده است . این رنگ با مفاهیم تجمل , روئت کرد , کیفیت و حقیقت در رابطه است .

سیاه رنگی قادر است که نرمی , پیچیدگی و اثربخشی را منتقل می نماید .

حال که مفاهیم حساس رنگ هایی که بیشتر استفاده می گردند را یاد گرفته اید خوب تر است تصور کنید چطور می توان از این رنگ ها به طور موءثر در صفحه آرایی لندینگ استفاده کرد . اولیه بایستی معلوم فرمایید چه پیامی را می‌خواهید در لندینگ پیج خویش جای داده و بعد از آن رنگ هایی را گزینش نمایید که‌این مفاهیم را منتقل می نمایند . پس از این‌که پیام های خویش را معلوم کردید مشاهده کنید کدام رنگ بیشتر میتواند به رفلکس دادن هدف ها شما یاری دهد . این رنگ می بایست در دیزاین لندینگ شما بکار گرفته شوند . مثلا در صورتی می‌خواهید شم امنیت و هشدار , و زنانگی را ارتقاء دهید , رنگ های مشکلی و صورتی میتوانند گزینش های قابل قبولی باشند . در‌صورتی‌که هنوز مطمئن نیستند کدام مفاهیم بایستی انتقال داده شوند میتوانید از یک راه‌حل مضاعف اثر گذار استفاده نمایید . برای حل این قضیه پباده سازی کلی ورقه لندینگ خویش را انجام دهید ولی آن را رنگ کردن نکنید . آن گاه با استفاده از رنگ های گوناگون یکسری اسکن از کاغذ لندینگ ساخته و این صفحه های را با نیز مقایسه فرمائید . میتوانید در مقایسه می‌توانید از دیگر سایرافراد بخواهید که چه پیام هایی را از صفحه ها لندینگ متعدد شما اخذ میکنید . بعداز شنیدن لحاظ دیگر افراد شگفت‌زده میشود که پاسخ ها چقدر با نیز مختلف می باشند .

رنگ ها چطور سبب ساز ارتقای قابلیت و امکان احضار شدن مقاله می شوند؟

اهمیت دادن به روانشناسی رنگ ها در پباده سازی تارنما ها دارای اهمیت است البته می بایست روئت کرد که گزینش رنگ ها چه تأثیری بر بضاعت و توان احضار شدن مطالب تارنما میگذارد . معمولا وقتی بیشتر می توان مطالب را خواند که رنگ های پیش قضیه کنتراس بیشتری دارا‌هستند ( مثلا سیاه بر روی سپید )
برگه لندینگ می بایست آن قدر موءثر پباده سازی شده باشد که شخص بازدید کننده بتواند سریعا محتویات تارنما را چشم و به آسانی آنان‌را فهم نماید . برای اطمینان از تولید چنین تأثیری در برگه بایستی رنگ های پیش مورد و رنگ متن ها را طوری پباده سازی کرد که تکمیل کننده نیز باشند تا این‌که ضد و نقیض نیز باشند .
یکی‌از رویه های معمولی برای کشف کردن ناهم خوانی در رنگ ها استفاده از چرخه رنگ ها ست . چرخه رنگ ها در فرضیه رنگ ها اهمیت متعددی دارااست و ابزار آنلاین متعددی وجود دارا‌هستند که به تشخیص آن‌ها یاری می نمایند . وب سایت های مبنا چرخه رنگ ها مکان های قابل قبولی برای آغاز فعالیت و آزمایش کردن امکان خوانده شده و تعیین رنگ ها می باشند .
نگاهی به نمونه های زیر بیاندازید تا بهفمید چطور می توان از فرضیه رنگ ها استفاده کرد .

کوکاکولا

کوکاکولا شاید شناخته ترین مارک عالم به حساب آورده می شود . سالهاست که طراحان این مجموعه از مخلوط رنگ های کلاسیک سپید و قرمز رنگ استفاده می نمایند و روانشناسی رنگ فراوان موفقی دارا هستند . خیر فقط رنگ ها کنتراس خوب دارا هستند که منجر ساخت بضاعت احضار شدن مطالب می‌شود بلکه قرمز‌رنگ روشن منجر ارتقای احساس صمیمیت کوکاکولا شده و مفاهیمی نظیر انرژی , شجاعت , هیجان و توان را هم منتقل می نماید .

پاپ سروی

ورقه لندینگ پاپ سروی از رنگ های آبی‌رنگ و سپید تشکیل می گردد . مثل کوکاکولا این است هم از مخلوط رنگ های کلاسیکی استفاده نموده است که منجر راحت احضار شدن مطالب میگردد . ولی درین تارنما از فونت های پر رنگ مستعمل شده‌است تا معنا مارک کارکشته را انتقال دهد . زمانی بازدید کنندگان وبسایت از این ورقه آبی‌رنگ دیدن می نمایند شم اعتماد , منطق و رابطه می نمایند .

اپل

اپل با استفاده از رنگ های بی آلایش تأثیر قابل توجهی در بازدید کنندگان میگذارد . ناهمخوانی رنگ های سپید و سایه سبب ساز میگردد مطالب به راحتی خوانده شوند و این حس را منتقل می نماید که هر کسی میتواند به‌این مارک دسترسی داشته باشد . قضیه رنگ ها سپید است البته اعمال مقداری رنگ سیاه ضعیف سبب میگردد بازدیدکنندگان شم اقتدار , نازکی , پیچیدگی و اثربخشی اپل را شعور نمایند .

ساب او
کمپانی ساب او معمولا از رنگ سبز در پباده سازی وب سایت استفاده می نماید . سبز رنگی است که چشمان آدم
<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

mihan4shop ; ٩:۳٢ ‎ب.ظ ; پنجشنبه ٢۳ شهریور ،۱۳٩٦